aasoon ke zarre zarre mein
nazakat hai jhilmilati
taron ki tarah timtimati
khamosh rahkar bhi kuch bol jati
chahre ko chu kar yun nikaljati
na paigam na dastak ki zaroorat
bas mauqe nazakat hai chahti
kabhi khushiyun ki laher mein
ankhen nam kar jati
kabhi gham ke sailab mein
jheel si ankhon ko bhi samunder sa banati
aakar bas pani-pani chor jati
4 comments:
Salam Sami ,Your poem is beautiful but dont u think qatre -qatre is more appropriate than zarre-zarre .for liquids smallest unit is qatra and for solid smallest unit is Zarra ,and I think aansoon is liquid ,got it .
I removed last post because i got the answer from my profile... and yea I must say you write pretty well... you are added on my account but I never talked with u. I wish to talk with you if u r interested
Ab zarre-zarre ho ya qatre-qatre, usse kya farak parta hai... Aur likha sirf "pretty well" nai hai, mast likha hai... Mashaallah... 👍
Post a Comment